Splošni pogoji poslovanja


Splošno 

Splošni pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti obeh pogodbenih strank. Na eni strani podjetja Dentalia d.o.o. Ljubljana, na drugi strani pa naročnika blaga ali storitev, ki jih prodaja in opravlja Dentalia d.o.o. Ljubljana. Splošni pogoji poslovanja določajo način, vsebino in pogoje poslovanja ter so sestavni del vsake pogodbe oz. ponudbe. 

Splošni pogoji poslovanja se lahko v času veljavnosti spremenijo. Spremenjeni splošni pogoji poslovanja pričnejo veljati z dnevom objave na spletni strani podjetja Dentalia d.o.o. Ljubljana na www.dentalia.si. Splošni pogoji poslovanja so na voljo tudi na lokaciji sedeža družbe na Celovški cesti 197, 1000 Ljubljana. 

Naročilo blaga 

Naročilo stopi v veljavo z oddajo le tega s strani kupca prodajalcu. To ne velja v primeru, ko prodajalec kupca obvesti, da izbranega blaga ni na zalogi ali da zaradi tehtnih razlogov naročila ni mogoče sprejeti (neporavnane plačilne obveznosti, blokada računa, …). 

Naročila sprejemamo na:
Telefon: 01 583 77 30
Faks: 01 510 32 15
Elektronska pošta: info@dentalia.si

Dobava blaga 

Vedno se potrudimo, da je dobava blaga kar najhitrejša, praviloma naslednji delovni dan od prejetega naročila. Podrobnejši opis je v poglavju dostava blaga. Dobavni rok za izdelke, ki niso na zalogi je do 30 delovnih dni. 

Prodajalec si pridružuje pravico, da je zahtevnejša oprema (npr. zobozdravstveni stoli, rentgeni, pohištvo,…) dobavljena v celoti ali periodično vendar nikoli kasneje kot v roku 60 delovnih dni od prejetega naročila. 

V primeru zamude skrajnega roka dobave, ima kupec pravico do razveljavitve pogodbe, sklenjene z oddajo naročila. 

Dostava 

Blago, naročeno preko telefona, faksa ali elektronske pošte, gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je na zalogi v skladišču, običajno še isti dan. Našemu logističnemu centru posvečamo posebno pozornost, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena. Pri naročilu do 15.00 ure gre paket od nas še isti dan, seveda če je blago na zalogi. Da bi naročene artikle dostavili karseda hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. To je paketna dostava Pošte Slovenije ali City express-a, kar pomeni, da lahko dostavo pričakujete že naslednji dan. 

Blago lahko prevzamete tudi osebno v naši poslovalnici v Ljubljani, Celovška cesta 197. Poleg tega lahko na prevzemnem mestu izkoristite tudi priložnost za pogovor z zaposlenimi, ki bodo radi svetovali o uporabi kupljenih artiklov ali o prihodnjih nakupih. 

Strošek dostave 

Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo: stroški transporta v višini 4,00 € se obračunajo pri naročilu in dobavi izdelkov v znesku do 50,00 € (brez vključenega DDV-ja). 

Plačilo 

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
    •    z gotovino ob prevzemu,
    •    z nakazilom na račun Dentalia d.o.o. Ljubljana,
    •    s plačilno oziroma kreditno kartico (Eurocard/Mastercard),
    •    za zveste stranke mesečni račun z valuto 14 koledarskih dni.

Zagotavljamo ugodno finančno posojilo pri banki Sparkasse Leasing S d.o.o. in KBM Leasing d.o.o. 

V primeru zamude plačila vam bomo obračunali zakonske zamudne obresti. 

Vračilo blaga 

Potrošnik ima pravico, da v 8 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@dentalia.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži. Če kupec morda artikel že začne uporabljati, odstop od pogodbe žal več ni možen. V primeru, da blago ne bo vrnjeno v originalni in nepoškodovani embalaži, reklamacije in vračila ne bomo upoštevali. 

Prodajalec odgovarja za napake izdelkov in obveznosti v skladu z zakonom. Za škodo, nastalo z nepravilno uporabo ali neupoštevanjem posebnih zahtev uporabe materiala ali opreme prodajalec ne odgovarja. Prodajalec skrbno hrani podatke o nakupih vsakega kupca. Le ta lahko do svojega posameznega nakupa dostopi le s pisno zahtevo. Vsi podatki so varovani v skladu z veljavno zakonodajo. 

Garancija 

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. 

Akcije 

Aktualne akcije in razprodaje izdelkov lahko najdete na naši spletni strani. Prav tako se trudimo, da akcijski katalogi izdelkov prispejo v vaše ordinacije in laboratorije. Akcijske cene izdelkov so v EUR in ne vključujejo DDV-ja, stroškov dostave, zavarovanja in montaže opreme. Akcijske cene veljajo samo za končne kupce. Pri naročilu izdelkov v akciji veljajo enaki pogoji poslovanja, ki so zapisani na naši spletni strani www.dentalia.si 


V Ljubljani, september 2012 

Dentalia d.o.o. Ljubljana.